piątek, 28 września 2012

Malowanie salonu + prezentacja multimedialna

Witajcie kociarze, kociary!
Jak tam u Was? My dzisiaj malujemy salon. Była taka brzydka,
 jaskrawa mięta, a teraz będzie kolor "migdałowy".
Na początku na nic nie mogliśmy się zdecydować, a ten kolor "migdałowy"
pasuje do wszystkiego. Niedługo pokażę Wam kolor, jak wyschnie. :-)
Moja mama dzisiaj przestawiła meble do przedpokoju, żeby się przy malowaniu nie pobrudiły,
a popatrzcie jak wielki pan i władca sobie siedział:


 :-D Ok, a teraz proszę usiąść wygodnie, wziąć popcorn i oglądać :-D
Zapraszamy! Oto moja prezentacja:


Fajna, co nie? :-D Tylko szkoda, że nie ma muzyki, ale próbowałam dać, a jakiś mi błąd wyskakiwał. x-x
Ale fajnie, jutro już weekend. W końcu sobie pośpimy. ;-D
No dobra, kończę.

Buziole!

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

1 komentarz:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)