piątek, 17 sierpnia 2012

Wyjazd do dziadków + nowy blog.

Witajcie kochani!
Dzisiaj piszę szybką notkę, bo mam mokrą głowę i piszę w turbanie.
Po pierwsze jadę dzisiaj do dziadków na nocowanie,
 więc nie wiem, czy jutro będzie post, ale możliwe. :-)
A po drugie mam nowego bloga pt. "Ja i moja dusza..." 
Zapraszam do odwiedzania! Blog jest pisany w stylu pamiętnika. 
Oto adres: ja-i-moja-dusza.blogspot.com lub wejdźcie w mój profil
i kliknijcie na "Ja i moja dusza..."
A no i jak wam się podoba nowy szablon? :-)
Ok, idę suszyć głowę.

Pozdrowionka!
Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)