poniedziałek, 20 sierpnia 2012

S.O.S.! Potrzebna pomoc!

Witajcie moi mili!
Jak tam się bawicie? A może jaka u Was jest pogoda? Bo u mnie buuurza. -.-'
No dobra muszę szybko pisać, żeby mi komputer nie rąbnął, no i oczywiście jest już późno. :-[
Ok, przejdźmy do rzeczy. Potrzebuję Waszej pomocy! Skończyły mi się tematy do napisania na blogu 
i jeszcze chyba za mało piszę o Rudku. Doradźcie mi proszę na jaki temat mogłabym pisać posty. To znaczy, oczywiście o kotach itd., ale no wiecie... Czy mam pisać więcej ciekawostek? (...) Napiszcie w komentarzach. A poza tym dzisiaj byłam na basenie zewnętrznym. Nawet było fajnie. Ej, ale Was też wkurzają tacy ludzie, co widzą jak się przygotowujecie do skoku, mogliby się odsunąć, ale tego nie zrobią, tylko upominają! To jest takie drażniące! Dzisiaj ja tak miałam. Grrrrrr! 
No dobra kończę, bo się boję o komputer.

Pozdrowionka!
Wasi Ania i Rudi.

P.S. 1) U dziadków na nocowaniu było super!
       2) Myślę o usunięciu mojego drugiego bloga.
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)