czwartek, 30 sierpnia 2012

Szkoła- wielkie zmiany? + Pomagamy schroniskom.

Witajcie kociarze, kociary! :-)
Jak tam u Was? Bo u mnie nie ciekawie... -.-'
Boli mnie gardło, mam chore oczy (muszę smarować różnymi maściami kremami i czymś tam...) i jeszcze do tego, chyba mam... ...KATAR!
Co za pech! (...) No dobra przejdźmy do rzeczy.
Za 3 dni jest rozpoczęcie roku szkolnego!














Nie wiem co to będzie... Czy będę miała czerwony pasek, czy nie.
To takie stresujące! O_O Mam już wszystko, oprócz trzech ćwiczeń do matmy, ćw. do plastyki oraz techniki. :-)
No dobra, a teraz druga sprawa:
Jest akcja "Posiłek dla schroniska".












Wystarczy, że kupisz wrześniowe wydanie Przyjaciela Psa, (PP) przewrócisz na stronę 7 i tam będzie taka jakby karta.
Jeśli chcesz wziąć udział  w akcji kup promocyjne opakowanie karmy Whiskas lub Pedigree, wyślesz SMS-em albo na stronie internetowej unikalny kod z karty. (Więcej szczegółów na stronie www.posiłekdlaschroniska.pl)













:-D No dobra to tyle na dziś.

Pozdrawiamy i pomagamy. Wy też pomagajcie!

Wasi Ania i Rudi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)