środa, 15 sierpnia 2012

Miłe poranki z Rudkiem i inne.

Witajcie moi mili!
Jak tam spędzacie wakacje? Dobrze się bawicie?
Dzisiaj znowu piszę z laptopa u dziadków, bo moja ciocia ma imieniny. :-) Przyjechaliśmy do niej całą rodziną na rowerach. :-D No dobra, przejdźmy do rzeczy. Ostatnio trzy dni z rzędu śpię z Rudkiem, to znaczy on ze mną. ;-P Normalnie wstaje, a on leży koło mnie i się wyciąga. Miłe to. ^-^ Poza tym ostatnio zainstalowałam sobie "Photoshopa". Zgrałam sobie od mojej drugiej babci. Ma go, bo robi kroniki rodzinne. :-D On jest taki skomplikowany, że  w ogóle nie umiem się nim posługiwać. To jest chyba "Photoshop 7.0". Czyli już taki w miarę profesjonalny. ;-) Trzecia sprawa jest taka, że moi dziadkowie chcą chyba kupić, albo przygarnąć drugiego malutkiego pieska! Mają już jednego ma na imię Murzyn. ^-^ Przynoszę mu smakołyki i go czeszę. Niedługo muszę go jeszcze wykąpać, bo troszkę od niego "ulatnia" się brzydki zapaszek. :-D Ma bardzo fajny charakter i osobowość. Wystawiam mu takie plastikowe krzesełko i mówię: "Murzyn! Chodź, wskakuj!" On do mnie biegnie i wskakuje. To fajna psina, tylko szkoda mi go, że jest uwiązany na łańcuchu. :'-( Ostatnio - chyba wczoraj - wskoczył na to krzesło i czekał, kiedy ja przyjdę. To było urocze... W tej chwili nawet od czasu do czasu jęczy. Szkoda mi go.:'-( No dobra, a propos tego małego pieska, to to będzie kundelek, taka mała kuleczka! :-D Tylko są wahania. :-/ Moja babcia nie jest zbytnio zdecydowana...  
No dobra... To tyle na dziś.

Pozdrowionka!

Ania.

P.S. Ale się rozpisałam! :-D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)