poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Szybka notka.

Witajcie kochani!
Jak tam się bawicie?
Dzisiaj napiszę szybką notkę. 
Ok... Na lokalu pani weterynarz jest już napis "GABINET WETERYNARYJNY".
Moja mama pytała się jej kiedy możemy przyjść z kotem, a ona odpowiedziała, że już w ten czwartek, albo piątek! 8-O
Po drugie, nie wiem jaką dietę mam zastosować Rudiemu. Głosujcie w ankiecie! ;-)
A no i wczoraj jeździłam cały dzień na rowerze z rodzicami! Było fajnie! A wieczorem nie wiem czy leciała spadająca gwiazda, czy ktoś coś rzucił...
Jeszcze przed chwilą łaziłam sobie z koleżankami po mieście. Kupiłam mojej mamie kolczyki za... trzyyy złote... Ups! No dobra, ale mojej mamie bardzo się podobały. :-)
No dobra, to tyle na dziś.

Pozdrawiamy!
Wasi Ania i Rudi!

P.S.
Polska
401
Rosja
50
Stany Zjednoczone
16
Francja
10
Niemcy
8
Wielka Brytania
2
Łotwa
1


Dziękuję! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)