środa, 8 sierpnia 2012

Wielkie zmiany na moim balkonie!

Witajcie kochani!
Przed chwilą skończyłam porządkować mój balkon. (Bo mieszkam w bloku.) Na początku była na podłodze taka wykładzina, a teraz jest sztuczna trawka.
Zobaczcie:

Jeszcze się z mamą zastanawiałam, żeby zostawić same kafle, ale wtedy nie będzie można chodzić na boso. ;-D Wpuściłam potem Rudka na balkon. Bardzo delikatnie chodził, bo pewnie troszkę bolały go opuszki. Koty mają je bardzo wrażliwe. Gdy wyrzuciłyśmy tę wykładzinę było o wiele lepiej! ;-) 
Poza tym wczoraj byłam na wycieczce rowerowej z moją mamą. Było super! Potem pojechałyśmy do "skate parku". Jeździłam sobie rowerem po rampie, wspinałam się na takiej wspinaczce i kręciłam się na karuzeli. :-D O godz. 22:00 wyjechałyśmy! Nie mogłam przestać się bawić... Mam jakąś alergię! ;-P
A właśnie wykładzinę kupiłyśmy w Brico Marche + jeszcze nowy stoliczek i krzesełka. (Wszystko zielone!) :-) No dobra idę sobie posiedzieć na balkonie. :-D
To tyle na dziś.

Pozdrowionka!
Wasi Ania i Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)