piątek, 3 sierpnia 2012

Projekt domu.

Witajcie kochani! (Po raz drugi xD)
Chcę Wam szybko pokazać projekt domu, który już przygotowałam, bo jest 21:30!
Ok, oto on:
(Te prostokąciki to schody :-D)



Na drugim piętrze jest tak:
Po prawej:
- u góry sypialnia
- po środku mój pokój (te kolorowe plamki z kreską to garderoba :-D)
- na dole pokój gościnny
Po lewej:
- łazienka
- schody
Oczywiście rozmiary mebli będą ciut większe. :-)
A właśnie będzie jeszcze strych lub poddasze, ale wiecie jak wygląda. ;-)


Pozdrawiam!
Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)