piątek, 3 sierpnia 2012

Dwie ważne sprawy.

Witajcie kochani kociarze, kociary! :-)
Piszę do Was z laptopa u moich  dziadków. Nie miałam co robić, więc się wzięłam za kompa. :-D
No dobra, przejdźmy do rzeczy. Nie wiem co mam zrobić z Rudkiem, bo cały czas zażera jakieś smakołyki i inne przekąski. Nie wiem co mam zrobić, żeby tyle nie jadł. Cały czas biega do kuchni i z powrotem. I za pięć minut to samo! To jest nie do wytrzymania! Poza tym, cały czas myślę o wybudowaniu jakiegoś domku.   Robię cały czas projekty. Jeśli przynajmniej jeden skończę zrobię kopię na komputerze i Wam pokarzę. :-) No bo wiecie, mieszkam w bloku, a chciałabym mieć taką swoją "posesję" i już. Na wybudowanie takiego domku wystarczyło by mi tylko 15 arów. Ale no wiecie jaki jest świat, bez pieniędzy nic nie zrobimy.
No to chyba tyle na dziś.

Pozdrawiamy!
Zakłopotana Ania i Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)