wtorek, 17 lipca 2012

I znowu wycieczka? (...)

Hej kochani!
Co tam u Was?
Ja właśnie jem obiad. A co na obiad? [WERBEL] Spagetti carbonara! 
Mmm... Pycha! A właśnie przejdźmy do rzeczy. Moi rodzice znowu wpadli na pomysł! Mamy niby pojechać w... ...GÓRY! Nie śmiejcie się ze mnie, ale to będzie mój pierwszy raz... :| Mamy jechać na weekend. W jakie góry jeszcze nie wiemy, ale nie długo Wam napiszę. :) A i na moim blogu znowu zaszły zmiany. Jest nowy szablon + tłumacz + nowy kursor. :D Czy Wy też macie taką pogodę?- pada, słońce, pada, słońce. To jest nie do wytrzymania! 
Jeszcze poważnie rozmyślam, czy... założyć nowego bloga. Zagłosujcie w ankiecie ok?
Blog może będzie takim jakby pamiętnikiem, lub o dorastaniu dziewczyny itd.
Ankiety będą dwie. :)
To chyba tyle na dziś.

Pozdrawiamy! ;*
Wasi Ania i Rudi.

2 komentarze:

  1. Aj tam... ja w górach byłam tylko z 3 razy :P
    Wejdź na mojego bloga i zobacz jak mi się laptop rozwala :D A kursor jest fajny :D

    Pozdrawiamy !
    Zuzia & Rufi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! A Twojego posta już przeczytałam. ;P

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)