czwartek, 19 lipca 2012

Zmiany, i jeszcze raz zmiany...

Witajcie kochani!
Na moim blogu znowu zaszły zmiany.
Po raz drugi- nowy szablon,
Odtwarzacz muzyki (Piosenka Selena Gomez - Hit The Lights))





oraz blokada kopiowania. (Gdy będziecie coś kopiować, wyskoczy taki tekst:
"Na blogu obowiązuje pewna zasada: Nie kopiujemy! Ponieważ tekst zamieszczony na blogu może mieć prawa autorskie.")
Widzę, że chcecie żebym założyła nowego bloga. Miło mi. :) Do końca ankiet zostało 4 dni, więc macie jeszcze dużo czasu na podjęcie decyzji. ;)
A teraz parę dzisiejszych fotek:
Wygląda, jak by mnie gryzł, ale wtedy mnie wąchał. :D

Ocieramy się...

Fajna poza! :)

Kładzie my się...








Jak zwykle idziemy do kuchni. :)

A teraz do mojego pokoju. :)







To tyle na dziś.

Pozdrawiamy!
Wasi Ania i Rudi.

2 komentarze:

  1. Śliczne fotki :* szczerze to mi się nie podoba tło, rower tak ? Nie pasuje do bloga o kocie

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)