sobota, 9 czerwca 2012

Podsumowanie meczu Polska-Grecja

Witajcie kochani!
Podsumujmy mecz Polska-Grecja:
1) Zakończył się wynikiem 1:1
2) To Lewandowski strzelił gola dla drużyny
3) Szczęsny dostał czerwoną kartkę za faul
4) Nasza drużyna jako pierwsza strzeliła gola
5) Grecy dużo faulowali
6) Musieli sobie poradzić w dziewięcioosobowej drużynie,
bo dwujka piłkaży musiała odejść za faulowanie
Ja tam się cieszę z wyniku, bo chociaż nie przegraliśmy. :)
A teraz dwie galerie pod tytułem:
1. "Czas na kąpiel"
2. "Na drodze muzyki"
Oto ona:




  ______________________________________________________________

Ok muszę kończyć, bo jest 22:44.
To dobranoc! :)

Pozdrowionka!
Ania & Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)