niedziela, 24 czerwca 2012

Dużo do opowiadania...

Witajcie moi mili!
Przepraszam was bardzo, że tak długo nie pisałam.
Po prostu nie mogłam. A teraz trochę Wam opowiem:
1) Zdałam na kartę rowerową za pierwszym razem!!! :D
2) Mecz Polska- Rosja zakończył się remisem.
3) Mecz Polska- Czechy zakończył się wynikiem 0:1 dla Czech. :(
Przez to nie dostaliśmy się "wyżej".
4) W mojej szkole będzie wywieszona sztaluga z moimi zainteresowaniami
i dyplomami. ( To musiałam przygotować na rozdanie listów gratulacyjnych)
Jednym z moich zainteresowań będzie zdjęcie mojego bloga!
Będzie ta sztaluga wywieszona w poniedziałek.
To na razie wszystko. A i za tydzień jadę na wakacje nad jeziorko!
A teraz mała galeria:






To wszystko na dziś. Jutro też napiszę!
Pozdrawiamy serdecznie!
Ania & Rudi.

1 komentarz:

  1. Rozkoszny ;) Ja kiedyś miałam kota o imieniu Rudy (albo Rudzik, jak kto woli) :D Świetnie . ! ♥ Podoba mi się ta nazwa - Ania & Rudi ; * Pozdrawiam i zapraszam do mnie . ♥

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)