środa, 27 czerwca 2012

Już za dwa dni zakończenie roku szkolnego!

Witajcie kociarze, kociery! :)
Już 29 (w mojej szkole) jest zakończenie roku szkolnego!
Nareszcie WAKACJE! Nie mogłam się nich odoczekać!
A Wy, jak spędzicie wakacje? Ja jadę nad jeziorko.
Pensjonat jest super! Wychodzi się na dwór i od razu
widać śliczne jezioro. W zeszłym roku też tam byłam.
Jadę oczywiście z Rudusiem, bo nie mam go z kim zostawić.
Tam jest tyle atrakcji! Dosłownie odliczam już dni! :D
A teraz parę fotek:




Na tych zdjęciach Rudek się mył. :)
A i jeszcze jutro o 8:00 piszę diagnozę z polskiego, a potem trzy godziny mamy ognisko. ;)
To tyle na dziś.

Pozdrawiamy!
Ania & Rudi.

2 komentarze:

  1. Też sie nie moge doczekać <3
    Ja jade na kaszuby ;d
    śliczny Rudi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kieedy będzie nowa notka ?? :d

    Zrobić ci nagłówek z Rudim ?? ;]

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)