piątek, 8 czerwca 2012

Dzisiaj EURO!

Witajcie kochani!
Pozostała tylko 1 godz. do EURO!
Pomyślcie sobie, jakiego stresa mają teraz nasi piłkarze...
Musimy za nich trzymać kciuki! We wiadomościach
mówili, o przepowiedni słonicy. Dali jej trzy melony,
ustawione w rzędzie koło siebie. Ustalili, że jakiś tam to np.
niemcy, potem inny to np. włochy ( nie pamiętam...xD) ale
jeden na pewno to była Polska. Jak myślicie, który słonica wybrała?
Polskę! Potem kogut przepowiedział, że polska wygra,
a potem jeszcze świnia! Waszym zdaniem na ile procent polska wygra?
ja myślę, że na 99,9%. :) W mojej miejscowości ma wystąpić:
-Kamil Bednarek
-Ewelina Lisowska
-Mrozu
-Szymon Wydra
-Zespół "No Pesos" (Mój tata w nim gra na perkusji. :D)
Oczywiście w poszczególnie dni, ale Kamil dzisiaj na pewno zaśpiewa.
Trzymajcie kciuki za naszych!












Pozdrawiamy i kibicujemy!
Ania & Rudi.


2 komentarze:

  1. 1:1 ;) Ale lepszy ten wynik niż 0:1 :P
    Lubisz kibicować widzę :D Ja przestawiałam z Polsatu na TVP1 (na Polsacie szła Pierwsza Miłość). Pozdrawiam i zapraszam do mnie . ♥ Dziękuję, że tak często do mnie wpadasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziękuję. :)
    P.S. Ja też oglądam pierwszą miłośc.

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)