czwartek, 3 maja 2012

Problem rozwiązany!

Witajcie kochani!
To znowu ja! W poprzednim, dzisiejszym poście, martwiłam się, że
Ruduś od rana siedzi pod moim łóżkiem- było mu po prostu tam chłodno.
Ale czemu taraci tyle sierści?- po prostu było mu gorąco i od paru dni nie był czesany.
Wreszcie otworzyliśmy okno i drzwi balkonowe, ja go wyczesałam i po kłopocie. :)











A i jeszcze jedno!
Jak myślicie, gdy wyczesałam Rudka, na szczotce i grzebieniu pojawiły się białe paproszki...
Czy to jest łupież?
Czy może resztki podrapanej skóry?
Czy ta szczotka jest taka ostra dla jego ciałka? (...)
Pozdrawiamy!
Ania & Rudi.

2 komentarze:

  1. Zależy jakie paproszki. Białe paproszki ? Możliwe że łupież. Ale.. Ale ! Często pojawiają się ba szczotce. Dlatego ,, Przeszukaj " kota.

    Pozdrawiamy ! :)
    Zuzia & Rufi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są takie białe, malutkie paproszki. Gdy czesałam Rudiego nagle zauważyłam, że na szczotce jest ich tak wiele...

      Pozdrowionka! :)
      Ania & Rudi.

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)