czwartek, 24 maja 2012

Duże zakupy. :)


Witajcie!
Dzisiaj byłam z moją mamą na zakupach w Marino! :)
Ale się łopkupiłam. ;D
Zresztą sami zobaczcie, co kupiłam:

Super torebka, warta swojej ceny. :)












Czadowe, wygodne oraz na małym obcasie czerwone buty.











Emulsja do butów.











Pierścionek z kwiatkiem.












Happy meal. :D (Byłyśmy w McDonaldzie.) :)











 
Do tego zestawu wybrałam sobie zabawkę. xD






























Bo tych butach trochę mnie nogi bolały. :) A już ok.
A no tak, te ciuchy kupiłam na zakończenie roku szkolnego.
A pro po Rudka, muszę go dzisiaj wyczesać, bo ma duuużo takich
jakby "dredów". (Czyli kołtunów.)
Muszę już kończyć, bo wybieram się na bolesną wojnę przy czesaniu kota!
Ale on nie będzie cierpiał, tylko ja! Będzie ooostro drapał...

Pozdrawiamy!
Ania & Rudi.































































                                                                  










3 komentarze:

  1. Buty są super :D no i Happy meal :DDDD

    Zapraszam do mnie :)) http://www.pola-mrau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu jest blog o kotach :
    http://cztery-lapki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski pierścionek !! Fajny blog :*
    Zapro do mnie http://okiem-kotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)