niedziela, 27 maja 2012

Dzień matki i inne


Witajcie kochani!
Co daliśnie wczoraj swoim mamom?
Ucieszyły się? :) Ja dałam mojej mamie laurkę
i różę. Gdy robiłam laurkę całe spodnie miałam w
brokacie! :D A teraz mała galeria zdjęć Rudka.
Oto ona:

Siedzimy przy balkonie.











A teraz w swoim drugim łóżeczku na balkonie.











Oddalenie...












I znowu przybliżenie...











Piękny krajobraz. :)











Patrzymy na ptaszki.











Idziemy do kuchni.











"Prosię o śmakołyk!" :D





















Podobała się mini galeria? :) Dzisiaj jeszcze w mojej miejscowości
będą koncerty orkiestry nadętej. :D Będzie w niej grał mój wujek.
Fajowo... ...chyba. Ale chociaż są stragany. :)
To tyle na dziś.

Pozdrawiamy!
Ania & Rudi.

P.S. Możecie dalej przysyłać mi fotki swoich pupili. Akcja dalej
trwa. Czekamy!

3 komentarze:

  1. Słodki Rudi, Strasznie podobają mi się rude koty ale bo nigdy nie miałam rudego ^^ Fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swojej mamie dałam róże :D
    Rudi pięknie pozuje;*
    zapraszam cie do mnie:)
    http://www.pola-mrau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)