poniedziałek, 2 stycznia 2017

WAKACJE 2016 #3

PRZYSTANEK #3 ~ Wambierzyce

Później wstąpiliśmy do Wambierzyc i zwiedziliśmy Sanktuarium Matki Bożej Wambierzyckiej Królowej Rodzin i Patronki Ziemi Kłodzkiej.





Z tatą :)


Rodzice :D


















Kolejnym i ostatnim przystankiem była Polanica- Zdrój, gdzie mogliśmy połazić po festynie, zjeść dobry obiad i miło spędzić czas. Niestety mam tylko jedno zdjęcie z lustrzanki, ponieważ mój akumulator nie wytrzymał tak wielkiej presji. ;)


Pogoda tamtego dnia była w kratkę. Raz padało, a raz świeciło przepiękne słońce. Ale tak czy tak, nie żałuję wyjazdu. Mimo, że był to tylko jeden dzień to i tak było naprawdę świetnie. Mam nadzieję, że kiedyś to powtórzę. :D

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)