sobota, 21 listopada 2015

Szczęście.

Cześć,
dzień za dniem mija tak szybko, że nie mam czasu pisać na blogu. Moja szkoła jest dosyć wymagająca, więc większość czasu poświęcam niestety jej. Ale nie, nie poddaję się. Na blogu staram się pisać dosyć często, ale to i tak wychodzi 1 post na miesiąc. Postaram się pisać więcej, o ile pozwoli mi na to nauka.
Jak wiecie, w moim życiu zmienia się wszystko w strasznie szybkim tempie. W domu mieszkam równe pół roku. Tosia ma już ponad 7 miesięcy, a ja w lutym skończę moje równe 15 lat. Zauważyłam, że ja sama też bardzo się zmieniłam, po części zamknęłam się w sobie, inaczej patrzę na świat. Żyję chwilą i staram się nie patrzeć wstecz.

































Moja miłość :D
Po tym, jak przeprowadziłam się na wieś zaczęłam doceniać to, co mam. Każdy dzień jest piękny. Czasami bywa ciężko, ale wiem, że to minie.

Ania

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, ale dobrze by było jakby były trochę większe, na pewno przyjemniej by się oglądało ;)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w lutym urodziny ;) Człowiek całe zycie powaznieje i uczy się inaczej na wszystko patrzeć. Cudowne zdjęcia, naprawdę, nie mogę się na patrzeć!
    asiajaniszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam w lutym urodziny ;) Człowiek całe zycie powaznieje i uczy się inaczej na wszystko patrzeć. Cudowne zdjęcia, naprawdę, nie mogę się na patrzeć!
    asiajaniszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)