piątek, 10 stycznia 2014

Panja

Cześć,
zamówiłam sobie dzisiaj z internetowego sklepu Radha SHOP pajne. (pandże) Jest to taka ozdoba na rękę, składająca się z bransoletki i ciągnąca się aż do palca. Tak jakby bransoletka z pierścionkiem połączone ozdobnymi "diamencikami". Zamówiłam sobie nawet tanią, bo za 20 zł.

Zamknij okno


 Podobała mi się też bardziej kolorowa, ale niestety była za droga, bo 40 zł. + przesyłka wyszło 62 zł. :(

Zamknij okno


Wy też napiszcie czy Wam się podobają. :)

Ania

P.S. Tu macie linka do strony, tylko najpierw musicie się zalogować :[ (chyba)  KLIK

1 komentarz:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)