wtorek, 31 grudnia 2013

SYLWESTER!!!

Yay! Już za 4 godziny zaczniemy nowy rok! :) Ooo, ta godzina 00.00! Już się nie mogę doczekać!!! ^.^  Mnie już uszy bolą, bo cały czas strzelają. xD Mój tata jedzie do swojego kolegi by grać z zespołem. (gra na perkusji) To chyba będzie mój pierwszy Sylwester bez niego. Serce mnie boli, że nie spędzimy go razem. :[ Ale cóż, jest wolnym człowiekiem i sam decyduje co chce zrobić. Ja miałam jechać do mojej rodziny, ale po pierwsze nie będzie się tam jak położyć spać xD, po drugie będą strzelać, (nigdy tego nie robiłam i nie chcę robić, bo wiem, że straszę zwierzęta.) i po trzecie będzie dużo dzieciaków, którymi trzeba będzie się zajmować. -.-'
U mnie na stole są już koreczki, paluszki, chipsy i jakieś napoje... nic wielkiego. :) A teraz jaaa:



No dobra, zrobiłam sobie mały make-up xD. No ale wiecie, jak szaleć, to szaleć. ^.^

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2014!!!

4 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)