sobota, 3 sierpnia 2013

Nowy lokator, czy może nowy członek rodziny?

Witajcie kochani!
Co tam u Was? U mnie ostatnio dużo się wydarzyło, np. już tydzień temu przyjechałam z Maciejowca.  Ale, jeszcze coś ważnego w moim życiu  się wydarzyło, tak dokładniej spełniło się jedno z moich marzeń -  MAM DRUGIEGO KICIUSIA! :D Nazywa się Alex. (To imię kojarzy mi się z tym lwem Alexem z "Magadaskaru" :) ) A tak wygląda:

 
Jest to kociak rasy Ragdoll, czyli tak jakby "szmaciana lalka". Gdy Oleś (tak też na niego mówię :D) śpi, wydaje się jakby był po jakiejś narkozie, czy co, bo zachowuje się jakby był martwy. o-O Mówię serio! Gdy znajdę filmik, który nakręciłam, jak śpi, to Wam pokażę. :) Ruduś na początku na niego parskał, syczał, łatwiej określając - zachowywał się jak na jakiś egzorcyzmach! O-O Ale na szczęście już trochę się do niego przyzwyczaił. Z każdym dniem robi postępy. ;) Alex jest już u nas 6 dni! A, jeszcze fajnie się złożyło, bo Alex i Rudi urodzili się w tym samym miesiącu - marcu. Rudi 2, a Alex 24. :D  A teraz trochę fotek Olesia :D :

Jak przyjechał do nowego mieszkania... a to "coś" białe,
to kolano mojej mamy. xD
 
Rudek od początku go obserwował...
Jak szobie szpiii :D
 

;***
A gdzie jest Alex... :D 
Podpowiedź.. :D






Ajoooo!!! xD

Ok, to by było tyle na dziś. :D
 
Ania, Rudi i Alex
 
P.S. Zdjęcia z górek dodam niedługo, bo wcześniej nie mogłam, bo się źle czułam, wczoraj nie mogłam bo jedno zdjęcie wchodziło mi przez pół godziny!!! o-O Więc, myślę, że komp mi nie będzie zamulał, a internet będzie, a nie tak jak dzisiaj. -.-'


1 komentarz:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)