wtorek, 23 kwietnia 2013

Wielkie zmiany!!!

Witajcie kochani! (po raz drugi XD)
Dzisiaj chciałam Was "poinformować" o zmianach dotyczących bloga.
  1. To chyba każdy już zauważył, że wygląd. XD
  2. Będę teraz pisać o moim życiu codziennym, a nie tylko o Rudim, bo w zasadzie Rudek nic nie robi XD.
  3. Zmieniam adres bloga!!! Stary będzie jeszcze przez tydzień! TYLKO przez tydzień! XD A to nowy: nad-chmurkami.blogspot.com!!! Zapiszcie sobie. :D
Ok, muszę kończyć, bo muszę wkówać na matmę... Jutro mam sprawdzien! :( Trzymajcie za mnie kciuki!!! :D

Pozdrawiam!

Ania

3 komentarze:

  1. :)

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko u mnie zmiany, ale one są potrzebne! Widziałam, że obserwowałaś mojego bloga, tak więc podaję nowy adres:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com
    A twój już sobie zapisałam!

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)