wtorek, 23 kwietnia 2013

URODZINY BLOGA! :D

Witajcie kochani!
Co tam u Was? Ja byłam ostatnio chora, bo bardzo mnie bolał brzuch... I to chyba nie była grypa jelitowa... :[ W ogóle przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale w jednym dniu mieliśmy z klasą ok. 4 sprawdzianów, potem z 10 diagnoz itp. -.-' Dzisiejszym tematem posta są... [WERBEL] URODZINY BLOGA!!!

Minął już (ponad -.-') rok odkąd zaczęłam dla Was pisać! :D Pierwszy post opublikowałam 4.04.2012 r.! Żeby zobaczyć pierwszy post KLIK! Jest mi poprostu wstyd! Jak urodziny bloga były 4 kwietnia, a ja piszę teraz - 23 kwietnia?! Postaram się pisać częściej, ale nie obiecuję. No wiecie, teraz mam co drugi dzień diagnozy i sprawdziany. :[

Ania

P.S. Chcesz zobaczy  zdjęcia, jak byłam u koleżanki? Kliknij tu! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)