poniedziałek, 14 stycznia 2013

Nowe książki i konkurs

Witajcie czytelnicy! :)
Co tam u Was? Bo u nas paaada śnieg! :D
A tak z "innej beczki" to mam 5 z muuzyki i 4 z przyrody. XD
 Jakie Wy macie wystawione oceny?
Ok, do tematu posta:
Przed chwilą moja mama zamówiła mi książkę pt."Zaklinacz kotów".


Możliwe, że przyjdzie w czwartek lub piątek. :D
Nie mogę się doczekać!
Chciałabym jeszcze te książki:




A to adres strony na której zamawiam: kliknij tutaj!
Ach... w czwartek jest dyskoteka karnawałowa. Przebieram się za emo. XD
A Wy, macie jakąś imprezę karnawałową? Zgłosiłam się w szkole do wieszania balonów, ale w końcu będą tam też inni ludzie, więc sobie nie myślcie, że będę jedyna wieszać balooony. o-O
A teraz ważny komunikat!
Zgłaszam mojego bloga na bloga roku 2012! Sędzią mojej kategorii ("Pasje i zainteresowania") będzie Katarzyna Zielińska! Trzymajcie za nas kciuki! :)

No dobra... kończę. :)

Pozdrowionka!

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

P.S. 
Sprawa do Zuzi M. Zuzia, jest mi troszkę przykro, że wycofałaś się z obserwatorów na moim blogu. I nie, nie chodzi, że będę miała mniej obserwatorów, tylko, że cię przeprosiłam, a ty nadal się "BOCZYSZ". Myślałam, że się pogodziłyśmy. :[


3 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)