wtorek, 22 stycznia 2013

KONKURS- "Blog roku 2012"!

Witajcie czytelnicy!
 Przed chwilą zgłosiłam naszego bloga na "BLOGA ROKU 2012"!!! :D

A teraz takie pytanko, zgłosiliście już swoje blogi do konkursu na bloga roku? Pospieszcie się, termin jest chyba do dzisiaj, czy jakoś tak...
Ok, no więc teraz parę ciekawostek:

  • Naszym jurorem w konkursie jest Katarzyna Zielińska
  • Kategoria to "Pasje i zainteresowania"
  • Nasz blog jest już zgłoszony i można go tam wyszukać
Jeśli chcesz zobaczyć stronkę kliknij tutaj! :)

Trzymajcie za nas kciuki! :D A teraz parę foootek XD:









Ooo, tu widać kawałek mnie. XD
Ahhh... co by Wam tu jeszcze poopowiadać. :D Ok, mam średnią 5.0 XD Mój rekord! XD W zeszłym miałam na półrocze 4.9, czy jak to się pisze. XD A jakie Wy macie średnie? :)
Ok, kończę. :D

Buziaki! XD

Koci przyjaciele- Ania i Rudi

1 komentarz:

  1. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)