czwartek, 31 stycznia 2013

Ferie, ferie, ferie! :D

Witajcie kochani! :)
Co tam u Was? Mamy już ferie! Cieszycie się? Bo ja TAK! :D Piszę z laptopa, bo mi trochę komputer muli. -.-' Dzisiaj u mnie w domu odbywało się WIELKIE SPRZĄTANIE! Latałam tam i z powrotem ze ściereczką do kurzu. XD Zmęzyłam sie trochę, ale potem drugą połowę dnia spędziłam przed Skypem i oglądałam sobie fajne filmiki na You Tube o Minecrafcie. XD No więc dzień zaczął się od wielkiego sprzątania po serfowaniem na necie. :D Jak by co mój login Skypa macie w zakłatkach "Kontakty", więc jeśli macie jakieś pytania, piszcie lub nawet dzwońcie. (Ale może lepiej piszcie, no bo mogę być czasami nieprzyszykowana do rozmowy wideo. XD )A tak poza tym, jak  Wy spędzacie ferie? :) Ok, no więc teraz troszkę inny temat. Doszła już do mnie książka "Zaklinacz kotów". Jest bardzo fajna! Jest tam napisane jak porozumieć się z kotem, jak go zrozumieć i co zrobić, by on rozumiał nas. (Tylko połowę książki chyba i tak mam w głowie, chociaż jej nie przeczytałam. :D ) No np. kot ociera się o nas i dzięki temu nas "oznacza" swoim zapachem i wtedy wie, że jesteśmy mu znani. Ok, a teraz małe podsumowanko miesiąca. O, właśnie Rudek przyszedł i położył się koło mnie na dywaniku. :D Ok, czyli jak już mówilam komp mi muli i nie zrobię prezentacji multimedialnej. (A tak w ogóle to ona jest bez sensu nie ma żadnych typowych informacji podsumowujących miesiąc. -.-') Pod koniec grudnia zapomiałam zrobić właśnie tego podsumowania, więc zrobię teraz. :)
-----------------------------------------------------------------------
  • Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu: 466
  • Posty opublikowane w ostatnim miesiącu:
  1. liczba: 8
  2. 1) "PODSUMOWANIE MIESIĄCA - LISTOPAD" (spóźnione XD)
          2) "Mikołajki"
          
          3) "Mam "bzika" na punkcie kotów?"

          4) "Kuferek"

          5) "Weekend'owy post"

          6) "Post jak post..."

          7) "Pomoc dla Rudka"

          8) "SYLWESTER"
----------------------------------------------------------------------
Jeszcze tylko dopowiem, że podsumowanie stycznia będzie jutro. :) (Chyba... XD)

Dobra, będę już kończyć. :)

Pozdrowionka!

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

P.S. - Jak Wam sie podoba nowy szablon bloga? Głosujcie w ankiecie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)