sobota, 17 listopada 2012

Rudek już przegina! + nowe fundacje i inne

Witajcie kochani! :-)
Jak tam u Was? Jak Wam mija weekend?
Ja już odrobiłam lekcje... xD
Ok, do tematu. Rudek już przegina! Wiecie czemu? Cały czas wskakuje na mój parapet, przewraca moje figurki, (Mam na oknie porcelanową filiżankę od Ś.P. prababci. Nienawidzę, kiedy ktoś robi coś, co mogło by ją stłuc!) i obgryza fasolę! A dopiero puściła kwiaty:


Tak! Mamusia jest dumna! xD Na dole liście zaczynają już padać, ale na górze dalej się trzymają. "Czubek" fasoli się złamał, ale ona dalej rośnie! o-O Dosłownie modlę się, by przetrwała zimę. Ok, no to Rudek był tak niegrzeczny, więc wyciągnęłam asa z rękawa. Tak, wiem posunęłam się za daaaleko... [WERBEL] założyłam Rudkowi obrożę z dzwoneczkiem! xD

Teraz jak biega i robi dzyń dzyń dzyń! xD No, ale wiecie, to było konieczne, gdyby wskakiwał to byłoby znowu dzyń dzyń dzyń! ;-D Na razie dobrze to przeżywa:


Tylko trochę mu niewygodnie... :-]
Ok, teraz o fundacjach. Pewnie zauważyliście, że na blogu jest reklama "Karmimy psiaki".


Jest ona na samym dole. Nakarmiłam już chyba 4 psiaki. ;-D Muszę trochę jeszcze pokarmić. Wy taż wchodźcie! karmimypsiaki.pl (tak jak jest na reklamie) Jest jeszcze fundacja "Kot". Chciałabym zamieścić reklamę, ale nie wiem jak. xD A teraz polecę Wam fajną stronę internetową z akcesoriami dla Waszych pupili: http://www.krakvet.pl 
Ok, to chyba będzie tyle na dziś... :-)

Buziole! ;-D

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)