piątek, 16 listopada 2012

Bilans

Witajcie moi mili!
Jak tam u Was? Przepraszam, że parę dni nie pisałam.
Ok. Temat dzisiejszego posta: "Bilans".(Inaczej podsumowanie, podliczenia itp.)
Teraz trochę informacji:

Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga


WpisLiczba wyświetleń stron
Polska
380
Rosja
38
Stany Zjednoczone
20
Francja
17
Wielka Brytania
3
Niemcy
2
Ukraina
2
Austria
1
Indonezja
1
Bardzo dziękuję, że tak lubicie naszego bloga! :-) Wiem, niektórym lepiej się "powodzi", mają więcej odbiorców itd., ale ja cieszę się z tego, jak nawet by 10 osób wchodziło dzienne na bloga. :-)


Trochę mnie to przeraziło, że najwięcej wyświetlany post, to "21.12.2012r - KONIEC ŚWIATA?!"
I właśnie tutaj nie wiem, czy czytacie go, bo myślicie jakie głupoty wypisuję, czy popieracie moje zdanie.
(Piszcie w komentarzach)



Hmmm... "Zabawki z sierści kota"... Dziękuję, że ciekawi Was zabawa z sierścią. XD (Ta "zabawa" jest tylko dla osób bez alergii) Szkoda, że tylko dzisiaj jedenaście wyświetleń, ale mimo to się cieszymy. :-)


Liczba wyświetleń stron dzisiaj
11
Liczba wyświetleń stron wczoraj
26
Liczba wyświetleń stron w ostatnim miesiącu
473
Pełna historia wyświetleń stron
3 683
Wykres wyświetleń strony Bloggera









Szkoda, że tylko dzisiaj jedenaście wyświetleń, ale mimo to się cieszymy. :-)
Ok, chyba już będę kończyć. :-)

Buziole! ;-D

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

2 komentarze:

  1. czemu niepiszesz nic o rudim ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę, tylko od czasu do czasu trzeba napisać post o ostatnich "podliczeniach". :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)