niedziela, 4 listopada 2012

Durny komputer!

Witajcie czytelnicy! :-)
Jak tam u Was? Piszę z laptopa u dziadków, bo u nich nocowałam. Dzisiejszy post nie będzie o Rudim. Jest trochę z nudów... -.-' Ok przejdźmy do rzeczy. Nie pisałam tak długo, bo 
  1. Nocowałam u dziadków
  2. Nauka
  3. Komputer mi się popsuł
Jak mi się popsuł? A oto odpowiedź:
Zainstalowałam sobie grę Icy Tower z facebook'a. Ok grałam sobie w nią i się świetnie bawiłam. Następnego dnia, po szkole otworzyłam ją i wyświetliła mi się totalnie inna wersja. Bo tamta była ta najstarsza wersja, w której nie można było zmieniać postaci itp., tylko ta najstarsza. A ta (co wyświetliłam na następny dzień) była taka, że można było zmienić postać. Wyskoczyło mi wpisz login czy coś takiego. (Było po angielsku) Wpisywałam i wyskakiwało mi, że zajęte! I tak wpisywałam po 100 nazw i wyskakiwało ZAJĘTE!!! Potem dałam "X", by zamknąć grę, a ten złośliwiec zaczął mi migać. I tak otwierałam po 5 okien i to samo! Przyszła potem moja mama i zresetowała. Potem włączyłyśmy jeszcze raz i nie chciał się zapalić monitor! Potem włączyłyśmy wersje "S.O.S." (sytuacja alarmowa, czy coś tam... xD) I wyświetliła się jakaś inna wersja, coś okropnego. Bałam się, że wszystkie dane się usuną, zdjęcia Rudusia i nasze! Na szczęście jest taki informatyk Michał, który wynajął piętro u moich dziadków. Wysłałyśmy komputer do niego i 2 dni temu już był gotowy. Mój tato go włączył i było trochę inaczej, ale na szczęście wszystkie dane były, nawet te, których nie widziałam na komputerze. O-O Tylko były nie uporządkowane. To, że komputer się popsuł to... ...moja wina. :-( Po prostu nie przeczytałam jakie proporcje, czy coś tam...
Ale najważniejsze, że będę mogła dla Was pisać. :-)
Ok, muszę kończyć, bo mama po mnie przyjechała i na mnie czeka.

Pozdrawiamy!
Koci przyjaciele- Ania i Rudi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)