środa, 26 września 2012

Talent plastyczny? (...)

Witajcie moi mili!
Jak tam u Was? Ja dzisiaj w szkole miałam 8 lekcji! x-x
Poza tym przyszły do mnie dzisiaj koleżanki, bo miałyśmy obejrzeć film z lektury, ale nas
"wariactwo" poniosło i obejrzałyśmy 1/4 filmu. XD
A teraz moje prace z dzisiejszego kółka plastycznego:

Wzgórza, na których jest położona moja miejscowość. :-)

Rudek na drzewie przy zachodzie słońca.
Wszyscy mówili, że jest nie podobny, bo jest za chudy.  XD
I moje tak naprawdę pierwsze, które dzisiaj namalowałam arcydzieło :-) :


Obraz przedstawia jakąś kobietę. XD
Wpadły mi do głowy po prostu takie kolory. :-D
Pani od plastyki mnie cały czas chwaliła  mówiła,  że się boi jak będę miała więcej natchnienia... :-D
Ok, inna sprawa: 
Do zakładek doszły "bannery", więc jeśli podoba Ci się ten blog wklej go (na razie jeden) na swoją stronę internetową. 
A teraz kolejna rada:
                                   ---------------------------------------------------------------
                    Jeśli Twojemu pupilowi (mówię o kotach) ropieje oczko,
 przemyj je wacikiem zmoczonym ciepłą wodą.

                                  --------------------------------------------------------------- 
Ok, to tyle na dziś.

Buziole! :-D

Wasi Ania i Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)