czwartek, 26 lipca 2012

Moje imieninki! :D

Witajcie kochani!
Przepraszam Was,że tak długo nie pisałam, ale nie mogłam. Dziś świętuję, bo dziś są... [WERBEL] moje imieninki! xD 
Oto plan jak dzisiaj spędziłam dzień:
1. Obudziłam się, a na moim biurku jest karteczka z napisem: "ŚNIADANKO DLA SOLENIZANTKI! SMACZNEGO!" Mmm... było pyszne! (Dzięki mamo! xD)
2. Rudasek cały czas się o mnie ocierał i miałczał. (Jakby mi składał życzenia! :D)
3. Potem się wykąpałam. xD
4. Potem mama kupiła mi koooraliki! Hi hi hi!





5. Potem mnie porwała na loda! Był pyszny! 3 gałki- malinowa, bananowa z czekoladą, czekoladowa z polewą bananową. (Lubię banany! :D) 
6. Potem znowu poszłyśmy do domu, a ja robiłam biżuterię.


7. No tak, jeszcze od rana dzwonili do mnie ludzie z życzeniami! :)
No to chyba tyle na dziś.

Pozdrawiamy!
Wasi Ania i Rudi.

P.S. Jutro nie będzie posta, bo przychodzi do mnie przyjaciółka na cały dzień. :) Przepraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)