środa, 2 maja 2012

Leniwe łapanie biedronki.

Hej!
Co tam u Was?
Dzisiaj gdy myłam podłogę, zauważyłam, że po oknie chodzi biedronka.
Rudek na nią patrzył, ale nic! To jest taki leniuch! Gdy mu ją pokazywałam nawet nie kiwnął "łapką".
Zresztą sami zobaczcie:














I co? Tylko się na nią gapił! Nie wiedziałam, że ta rasa jest taka leniwa.
A może ja trafiłam tylko na takiego kota? (...)
A może naśladuje ludzi? (...) (Czasami po prostu człowiekowi się nic nie chce.) :)
Pozrowonka!

Ania & Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)