wtorek, 15 maja 2012

Co mam robić...


Witajcie kochani!
Odrobiłam dzisiaj lekcje trochę późno, ale mimo to napisałam
posta. :) Więc, gdy już odrobiłam mi się nudziło...
...więc zrobiłam fotki Rudusiowi!
A oto co Ruduś dzisiaj robił :) :

Siedzimy sobie na kuwecie.



Pogłaskamy Rudusia. :)
 
Zbliżenie... :)
Z pewnej perspektywy. (...)
Zabawa w chowanego.





Ostatnie zdjęcie wyszło trochę niewyraźnie. Ma Rudi na nim oczy jak kosmita! :)
Następnym razem zrobię więcej zdjęć. ;)
To tyle na dziś.

Pozdrawiamy!
Ania & Rudi.





2 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)