sobota, 26 marca 2016

Początek czegoś wielkiego?

Cześć :)
     Jak tam świąteczne porządki? U mnie kiepsko, bo opadłam ze wszystkich sił. Tak bardzo mi się nie chce... Dlatego napiszę na blogu. :P
     Dzisiaj dostałam ofertę chodzenia na zajęcia fotograficzne do kolegi moich rodziców. Za niewielkie pieniądze mógłby mi pokazać wszystkie podstawy i doradzić co robię nie tak. Mama i tata mnie na to namawiają, bo to będzie dla mnie w pewnym sensie jakaś szansa na mały sukces. Ja sama chętnie bym na to chodziła, gdyby nie szkoła... Zajmuje mi ona jakieś 80% mojego całego czasu. Mam nadzieję, że jakoś sobie wszystko rozplanuję i będę mogła się poduczać. Zależy mi na tym, bo kocham fotografować i to moja pasja. No i to też jest szansa na poznanie nowych osób. Mam nadzieję, że z kimś się tam zakumpluję. A wy co sądzicie? Warto iść, czy nie? Sama już nie wiem, czy wyrobię się ze wszystkimi zajęciami. Miejmy nadzieję... :)


Angie

P.S. Wesołego Alleluja! :D

8 komentarzy:

  1. Rozwijać się zawsze warto, nie ma się nad czym rozwodzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto, warto! C:
    Również miałam obawy przed zapisaniem się na zajęcia fotograficzne, marudziłam że szkoła, że słaby dojazd, że i tak sama się nauczę z internetu... ale takie wsparcie kogoś doświadczonego jest nieocenione i będziesz miała pewność, że rozwijasz się w dobrym kierunku. C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zawsze warto być pod okiem kogoś, kto się zna w danej dziedzinie. :D Dzięki! :)

      Usuń
  3. Warto, warto! C:
    Również miałam obawy przed zapisaniem się na zajęcia fotograficzne, marudziłam że szkoła, że słaby dojazd, że i tak sama się nauczę z internetu... ale takie wsparcie kogoś doświadczonego jest nieocenione i będziesz miała pewność, że rozwijasz się w dobrym kierunku. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. idź koniecznie, to duża szansa :D
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz? :D Spróbuję, mam nadzieję, że sporo się rozwinę w tym kierunku. :) Dzięki :D

      Takie pytanko, jak można zaobserwować twojego bloga? :D
      Pozdrawiam!

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)