środa, 31 grudnia 2014

Impreza? Dopiero o 24:00. :D



Cześć,
piszę szybko, bo mam być na 17.00 u mojej cioci i wujka na Sylwestra, a ja jeszcze nie wyszykowana jestem. xD
 Chciałam tylko napisać, że ten rok był jak dla mnie świetny i wcale nie chcę się z nim "rozstawać". Mam nadzieję, że ten 2015, będzie jeszcze lepszy dla nas wszystkich. Życzę wam przede wszystkim zdrowia i żebyście byli szczęśliwi! :) 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015!!!



P.S. Biorę ze sobą lustrzankę, więc niedługo pojawią się zdjęcia. ;D 

Do zobaczenia w 2015, 
Ania,,Rudi i Alex 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)