czwartek, 24 lipca 2014

Wyjazd :)

Cześć,
dzisiaj wyjeżdżam do Łagowa. Niestety u mnie pogoda jest straszna. :( Cały czas pada i szczerze powiedziawszy to w ogóle mi się nie chce jechać. xD W tym pensjonacie, co będziemy nocować niestety nie ma WiFi, więc nie wiem czy będę mogła wstawić wam fotki, które tam zrobię. :/ Ale wzięłam jakiś modem, więc może być szansa. ;) Ok, muszę kończyć, bo znosimy torby do samochodu. A, i trzymajcie kciuki za Alexa, bo to jego pierwszy wyjazd.  :D

Pozdrawiam,
Angie


P.S. 
Najlepsze jest to, że nie mamy w domu wody, bo jest chyba jakaś awaria. xD

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i do zobaczenia po moim powrocie. ;)

      Usuń
  2. Angie, nie wiem czy odnotowałaś, że blog chwilanapoddaszu zniknął, ale wróciłam i życzę Ci miłego wyjazdu no i oczywiście wody! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero wróciłam i niestety dopiero teraz się dowiaduję, że Twój blog zniknął, ale bardzo się cieszę, że wróciłaś. :) A, i bardzo dziękuję, bo wyjazd naprawdę się udał! :D Niedługo powinien pojawić się post. ;)

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)