poniedziałek, 24 marca 2014

Book TAG (#1)

Cześć po raz drugi :D,
mam dzisiaj dla Was taki "książkowy" TAG. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania, których jest 15. Odpowiadać będę po pięć pytań, czyli wyjdą trzy posty. Ok, a więc zaczynamy: :D

1. Kto jako pierwszy nakłonił cię/ namówił do czytania? A może zostałeś/-aś do tego zmuszony/-a?

-Hmmm... raczej zostałam zmuszona, ponieważ nigdy nie lubiłam czytać gdy byłam mała. :D W końcu             rodzice mnie jakoś zmusili i troszkę zaczęłam czytać. 

2. Ostatnia książka z której pamiętasz więcej niż trzech bohaterów to... 

-"Harry Potter i Kamień Filozoficzny" C:

3. Myślisz, że my sami wybieramy książki, które chcemy przeczytać, czy to raczej one "wybierają"     nas?

-Trzeba by było się zastanowić... Raczej to różnie bywa. Czasami my szukamy jakiejś podpowiedzi w       książkach, ale też czasami niektóre same "wskakują" nam w ręce i  znajdujemy to, co szukamy. 

4. Gdzie najczęściej czytasz?

- Ostatnio bardzo lubię czytać na balkonie, bo lepiej mi się fantazjuje na świeżym powietrzu, ale gdy pogoda    nie dopisuje to owijam się w kocyk i czytam w łóżku. :)

5. Jakiego książkowego zakupu najbardziej żałujesz?

- Raczej żadnego, bo wybieram sobie takie książki, które mi się bardzo podobają i mnie "wciągają". 

Ania


1 komentarz:

  1. Ależ jestem z Ciebie dumna! Piękne odpowiedzi, TAGuj innych! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)