sobota, 8 lutego 2014

Jeszcze tylko tydzień... :D

Hello!
Tak, się cieszę! Już za tydzień moje urodziny. Wczoraj była u mnie o godz. 7.40 koleżanka, z którą robię razem urodziny. (Bo urodziłyśmy się tego samego dnia, tylko ona jest starsza o trzy godziny. -.-') No i przyszła wczoraj do mnie przed ósmą, bo i tak miałam na jedenastą i dokańczałyśmy zaproszenia. Wymyśliłyśmy sobie, że mają być z brokatem. xD Nawet nie wiecie co się dzieje u mnie na biurku do  tej pory. :D  Potem w szkole porozdawałyśmy zaproszenia i stwierdziłyśmy, że jeszcze zaprosimy dwie osoby. Miałyśmy wymówkę, że nam papieru zabrakło. xD Naliczyłyśmy, że będzie dwanaście osób. :D No ale, wiecie, to będą nasze ostatnie urodziny w tym gronie,  więc jak szaleć to szaleć. :D Impreza odbędzie się u Wiki, (tej mojej koleżanki). Musimy jeszcze w tym tygodniu zrobić zakupy i oczywiście tort! Hehe, zapomniałam, że na zaproszeniach pisało "Belieber & Directioner" i tak samo kupiłyśmy balony z kolorami piosenkarzy, czerwone, fioletowe i jasno różowe,  czyli One direction, Justin i LM. :D A i jak by co, to Wiki jest belieberką. xD Już wiem co mojej bliźniaczce kupię na urodziny. :D Też muszę zamówić w przyszłym tygodniu. xD Nie napiszę, co to jest, bo pewnie przeczyta i nie będzie miała niespodzianki. :P
Już się nie mogę doczekać! :D
Pozdrawiam!

Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)