poniedziałek, 27 stycznia 2014

Konie

Hej, po raz drugi. :D
Ostatnio na próbie zespołu moich rodziców przyszedł taki facet, który ma brata. No i ten brat ma ośrodek jazdy konnej. Powiedział on mojej mamie, że jeżeli chcemy to możemy się zapisać. :) Gdy rodzice wrócili do domu, mama od razu mi o tym powiedziała. Ja od razu się zgodziła. :D Od zawsze kochałam konie, nie tylko, że to piękne stworzenia, ale i też to bardzo "ludzkie". Powiedziałam o tym Zuzi i ona też od razu chciała ze mną jeździć. C: Już nie mogę się doczekać! :D

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)