poniedziałek, 30 grudnia 2013

364 dzień z 365, czyli jutro SYLWESTER!!!

Hejo!
U mnie nudy, po staremu. Szkoda, że jutro jest ostatni dzień w tym roku. Będzie mi go brakowało, bo wiele w nim się wydarzyło. Jedne... dobre rzeczy, inne złe. W każdym bądź razie działo się bardzo dużo. :)  Jak ten czas szybko leci... nie wiem jak ja wytrzymam bez mojej klasy w przyszłym roku. Będę za nią bardzo tęsknić!!! <33 A, no i oczywiście już za dwa miesiące kończę 13 lat. Oj pechowa trzynastka... Już gdy o niej myślę, zimny pot mnie zalewa. Mimo, że nie wierzę w przesądy, jakoś się jej boję... Ale mimo tego wszystkiego nie mogę się doczekać następnego roku. :) Jestem chyba po prostu wymęczona. :[
Wczoraj byłam w Marino we Wrocławiu i kupiłam sobie kilka drobiazgów. Hmmm... koszulkę, którą chyba ubiorę na jutro, bluzę i czapkę oraz rękawiczki z H&M. :D A, i przy okazji byliśmy w Media Expert popatrzeć na tablety. Ja patrzyłam na gry. :D Były Simsy, FIFA 14 itd.

Pozdrawiam!

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)