sobota, 18 maja 2013

Słońce, niebo i zielona trawa

Hej!
Co tam u Was? Już niedługo wakacje. Jeszcze parę tygodni. :)
Ostatnio byłam z koleżankami i kolegami na takiej pięknej łące. Była cudowna pogoda! Poszliśmy od razu ze szkoły, bo koło boiska szkolnego jest takie przejście strome, które prowadzi na pola uprawne, łąki i autostradę. Chciałam pójść na łąkę, no to poszliśmy. :) Po drodze i na miejscu zrobiłam parę fotek:


Ja XD










Według mnie już wygrał w konkursie na idiotę roku XD


Słoneczko świeciło ;D

Było przepięknie! Mogłam tak leżeć w trawie przez cały dzień! :)
Poza tym, wczoraj byłam na imprezie urodzinowej u Oli. Było super! Bawiliśmy się w "Mam talent", "Mamo, mamo" itp. Głównie ganialiśmy po podwórku. :)
Ok, to tyle na dziś.

Pozdrawiam!

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)