wtorek, 5 czerwca 2012

Sprawy, sprawy, sprawy...

Witajcie kochani!
Przepraszam Was naprawdę, że tak długo nie pisałam.
Po prostu miałam dużo nauki, potem Dzień Dziecka,
jeszcze te moje talenty... O jejku! A Rudek je czereśnie
i w ogóle...
Okey...
1) Na szkolnych talentach nawet poszło... fajowo!
2) Na Dzień Dziecka dostałam 100-wkę! ;)
3)Moi kuzyni przynieśli mi czereśnie, a Rudek jadł te od nich takie
ogonki... a potem zwracał. (Ochyda!!!)












Mam tyle na głowie!
Okey jeszcze wam napiszę,
bo już jest 21:54, a jutro idę do szkoły...
To do jutra!

Pozdrowionka!
Ania & Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)