środa, 30 maja 2012

Wywiad

Witajcie kochani!
Dzisiaj moja kumpela z WP przesłała mi pytania
i ja musiałam na nie odpowiedzieć.
Po prostu miałam z nią wywiad na temat jej psa.
Oto on:

PYTANIA
  • Czy lubisz mojego bloga ?
  • Podobają Ci się zmiany ?
  • Chętnie czytasz bloga ?
  • Lubisz Rufiego?
  • Często wchodzisz na bloga ?
  • Jak myślisz, czy Autorka bloga ma przed Wami jakieś tajemnice?
  • Czy Rufi jest rasowy ?

ODPOWIEDZI

-Bardzo lubię Twojego bloga, ponieważ widać, że tak bardzo kochasz Rufiego, to chcesz żeby cały świat się o nim dowiedział! :)
-Zmiany są bardzo interesujące, lecz szkoda, że Twój blog teraz nie tryska radością.
-Tak, tylko szkoda, że nie piszesz go z takimi emocjami oraz, że nie jest pisany jak opowiadanie. ;]
-Czy go lubię?! Chyba sobie żartujesz! :D Rufi jest małym, białym puszkiem, który zawsze umie rozweselić oraz wspierać. :)
-Tak, jeśli tylko mam czas. No wiesz muszę też dbać o statystykę swojego bloga.
-Autorka bloga jest troszkę tajemnicza. Wydaje się, że wszystko o niej wiemy, ale jakaś mała cząstka nie zostaje ogłoszona... ;)
-Rufi jest i zawsze będzie maltańczykiem. Gdyby nim nie był, to by było troszeczkę nie "patriotyczne". Myślę, że Rufi jest maltańczykiem, ale w 98,9% :)



Wy jeśli macie jakieś pytania, również możecie mi je wysyłać na pocztę WP.

Pozdrawiamy!
Ania & Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)