poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Czy Rudi się starzeje? (...)

Hej!
Dzisiaj rano, gdy się szykowałam do szkoły, Rudek
zachowywał się jakoś inaczej niż zawsze...
Po prostu gdy szedł po moim łóżku, po poduszkach
widziałam, że one się tak kiwają (były na jego końcu).
Rudek szedł, aż w końcu SPADŁ!
Ja posprzątałam i powiedziałam mu, że nic się nie stało. :)
Potem gdy chciał wskoczyc na swój drapak, potem na barek,
znowu SPADŁ! Ja go znowu wziełam na ręce i powiedziałam:
Nie przejmuj się, pewnie cię boli, co? Moje biedactwo. (...)
Bardzo się o niego boję! Na początku nie brałam tego na poważnie,
ale teraz zaczynam odrobinkę panikowac!
Poradźcie mi, co mam robic?
Czy Ruduś się starzeje?
Czy za mało się rusza? (...)
Pozdrawiamy!

Ania & Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)