poniedziałek, 2 lipca 2012

Dzień jak dzień.

Witajcie kochani!
Jak spędzacie wakacje?
Ja cały dzień leniuchuje. :)
Dzisiaj rano obudziło mnie  krakanie ptaków.
Potem Rudek wskoczył na moje łóżko i się o mnie
ocierał. :D A tak fajnie mruczał i leżał...
Już za pięć dni wyjeżdżam do Łagowa!
Nie mogę się doczekać!
Poza tym widzę, że dalej głosujecie w ankiecie.
Bardzo mi miło. ;* Widziałam również, że ktoś zagłosował,
że zdjęcie jest głupie. Nie obrażę się, tylko będę wiedziała, że
każdy ma inne zdanie. Jak myślicie, czy zmienić zdjęcie
początkowe, czy nie?
Propozycje:
1.
-O kosmosie. (Dodałam takie zdjęcie, bo Rudek ma tu oczy jak z kosmosu! :D)
2.
Sweet'aśne. xD
3.
" Love" :)


Głosujcie w Ankiecie!

Pozdrowionka!
Wasi kociarze. :D

3 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba Love" Ja na razie nigdzie się nie wybieram i siedze w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba ten obecny :) I dzięki, wiesz za co :) A i kiedy się spotkamy ? Bo ja chyba nie miałam nigdy nudniejszych wakacji ... Na tamte wakacje siedziałam w domu i od 6 rano do 10 wieczorem oglądałam TV ...

    Pozdrawiam !
    Tylko nie zapomnij spakować Rudka na wakacje :D
    Pa !

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)