niedziela, 3 marca 2013

News'y z ostatniego miesiąca


Witajcie kochani! :)
Co tam u Was? Ja dawno nie pisałam, bo:

  1. miałam chyba z 10 sprawdzianów
  2. musiałam przeczytać lekturę
  3. byłam chora
A teraz parę news'ów z ostatniego miesiąca
  • Miałam ostatnio urodziny :D (15.02.13 r.)
Imprezę robiłam 9.02, bo potem byłby post. Dostałam super prezenty i świetnie się wszystkie bawiłyśmy! :)

  • Wczoraj urodziny miał... ... RUDI! Skończył 7 lat!!! :D 


O rany... Rudek ma już 7 lat! Czyli jest w tym samym wieku, co mój tato. XD (W kocim wieku Rudek ma 44 lata! XD)

A teraz postanowiłam wam się ujawnić! :D Jeżeli ktoś spadnie z krzesła, nie odpowiadam za szkody. -.-'


 I teraz zrobimy sobie małe podsumowanko miesiąca - LUTY:
----------------------------------------------------------


  • Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu: 232
  • Posty opublikowane w ostatnim miesiącu:
  1. Liczba: 0 :( (Niestety, mówiłam z jakich powodów.)


----------------------------------------------------------


Ok, no to chyba tyle na dziś... :)

Koci przyjaciele - Ania i Rudi.

P.S. Wchodźcie na mojego (naszego) nowego bloga, którego prowadzę z moją kumpelą Anią "ANKA - to ja"! Adres: anka-to-ja.blogspot.com
Zapraszam(y)! :)

1 komentarz:

  1. super że w końcu piszesz nie mogłam się doczekać kiedy napiszesz super że się ujawnniłaś pozdrawiam cb i rudka :)

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)