poniedziałek, 17 września 2012

Głośne chrapanko + Święto sadów

Witajcie moi kochani! :-)
Przepraszam, że długo nie pisałam, ale wiecie - NAUKA.
No dobra, przejdźmy do rzeczy. Parę dni temu Rudek spał w moim pokoju i obudził mnie w nocy.
A wiecie czym? CHRAPANIEM! Próbowałam go obudzić. Głaskałam go pod bródką i go tak pieściłam. Niestety, na nic. Musiałam wstać i go poszturchać. W końcu się obudził! [UFF...]
Poszedł do kuwety potem chyba się napić. Poszłam się znowu położyć. Patrzę, on przyszedł i znowu koło mnie położył się na podłodze. Na szczęście, już nie chrapał, a ja usnęłam. 
Poza tym wczoraj w mojej miejscowości odbywało się Święto sadów.
Kupiłam sobie "Zośkę" (Odbija się ją nogami.):


 zieloną bransoletkę z zawieszką w kształcie rowerka:


i bransoletkę świecącą w ciemności:


                     ----------------------------------------------------------------------------
                                                                  A teraz rada:

                 Czasami koty drapią w czasie czesania. Do tego wyzwania będziesz potrzebował/a:

Rękawiczka, by kot Cię nie podrapał,
szczotka: by wyczesać sierść
i by ułożyć sierść.
                 ------------------------------------------------------------------------------
Ok, to tyle na dziś.

Pozdrawiamy!

Wasi Ania i Rudi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)